Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրո
EngRusArm
Օգտակար հղումներ
Հեռ.՝ (+374 11) 551755
Հայտարարություններ

Հայաստանի ավտոապահովագրողների Բյուրոն հայտարարում է Աշխատակազմի ղեկավար, քարտուղար պաշտոնի թափուր աշխատատեղի մրցույթ։ 03.07.2025


Պաշտոնը։ Աշխատակազմի ղեկավար – քարտուղար

Աշխատանքի տեսակը:  Լրիվ աշխատանքային դրույք

Վայր:  Երևան,


Աշխատանքի նկարագիր:  Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոն փնտրում է կազմակերպված, նախաձեռնող և պատասխանատու մասնագետի, ով կմիանա մեր թիմին՝ որպես Աշխատակազմի ղեկավար-քարտուղար։ Այս դերը պահանջում է բարձր կազմակերպչական հմտություններ ունեցող ղեկավարի, ով կարող է համակարգել գործընթացները, իրականացնել ներկայացուցչական, վարչական և կորդինացիոն գործառույթներ, կառուցել ամուր կապեր աշխատակիցների հետ և ապահովել ընկերության փաստաթղթաշրջանառության արդյունավետ վարումը։


Պարտականություններ


  • Ապահովել Բյուրոյի անդամների ընդհանուր ժողովի և Խորհրդի գործունեությունը՝ գործող օրենսդրության, Բյուրոյի կանոնադրության և ներքին իրավական ակտերին համապատասխան։ Համապատասխան որոշումների (ժամկետների) իրականացման նկատմամբ հսկողության իրականացում և ներկայացում կառավարման մարմիններին, այդ որոշումներով տրված հանձնարարականների ռեեստրի վարումը,
  • Կոորդինացնել Բյուրոյի հանձնաժողովների, կոմիտեների աշխատանքների կազմակերպումը, Բյուրոյի կոլեգիալ մարմինների աշխատանքների արդյունավետության բարձրացումը,
  • Վարել և թարմացնել Բյուրոյի ղեկավարների, կոլեգիալ մարմինների և աշխատակազմի ռեեստրերը, հետևել ժամկետներին։
  • Իրականացնել փաստաթղթերի՝ այդ թվում էլեկտրոնային շրջանառության վարումը, պահպանման, արխիվացման և ոչնչացման վերահսկողությունը։
  • Իրականացնել կադրային գործընթացների կազմակերպում՝ ներառյալ աշխատանքի ընդունում, ազատում, արձակուրդների կառավարում, աշխատաժամանակի հաշվառում և փաստաթղթաշրջանառություն։
  • Համակարգել նոր աշխատակիցների ինտեգրման, ներքին կարգերի ծանոթացման և վերապատրաստման գործընթացները։
  • Կազմակերպել Բյուրոյի միջոցառումները, մամլո ասուլիսները, հանրային կապերը և ԶԼՄ-ների հետ հանդիպումները։
  • Տրամադրել տեղեկատվություն, մեկնաբանություններ և տեղեկանքներ՝ ըստ իրավասության։
  • Կատարել գործադիր տնօրենի հանձնարարությունները և ապահովել գործառույթների պատշաճ կատարումը։

 


 Պատասխանատվություն․


  • Ապահովել բարձր կատարողական և աշխատանքային կարգապահություն,
  • Կատարել Բյուրոյի իրավական ակտերով, կանոնադրությամբ և գործադիր տնօրենի հանձնարարականներով նախատեսված գործառույթները,
  • Պահպանել Բյուրոյի գործունեության ընթացքում հայտնի դարձած գաղտնի տեղեկատվության անվտանգությունն և օգտագործումը միայն աշխատանքային նպատակներով։

 


Հմտություններ և կարողություններ․


  • Բարձր կազմակերպչական և հաղորդակցման հմտություններ,
  • Ժամանակի արդյունավետ կառավարման ունակություն,
  • Իրավաբանական և պաշտոնական փաստաթղթերի մշակման հմտություն,
  • Գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատանքի էթիկա,
  • Անվրեպություն, ճշգրտություն և պատասխանատվության զգացում,
  • Թիմում աշխատելու, ինչպես նաև ինքնուրույն որոշումներ կայացնելու ունակություն։

 


Կրթությունը – Բարձրագույն


Աշխատանքային փորձ - Առնվազն 3 տարվա մասնագիտական աշխատանքային փորձ, ցանկալի է ղեկավար պաշտոնում


Վարձատրություն – մրցակցային՝ հիմնված է փորձի և հմտությունների վրա


Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետ։ 31․07․2025


Դիմումների ընդունման ընթացակարգ:

Վերոնշյալ պահանջներին համապատասխանող թեկնածուներին խնդրում ենք իրենց ինքնակենսագրություններն ուղարկել  hr@appa.am հասցեին՝  «թեմա» դաշտում անպայման նշելով «Աշխատակազմի ղեկավար - քարտուղար  մասնագետ» պաշտոնը։

Թարմացվել է՝ 03.07.2025 14:55:52